KAIP PADĖTI SAU KARANTINO METU

Paskelbta: 2020-12-30

Pasikeitus gyvenimo sąlygoms, gali kilti nerimas, stresas ar baimės. Svarbu palaikyti gerą psichikos sveikatą karantino ir saviizoliacijos metu:

– Mažiau naršyti internete. Naujienas, susijusias su COVID-19, skaitykite tik vieną arba du kartus per dieną. Ieškokite informacijos tik patikimuose šaltiniuose – Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijaWorld Health Organization (WHO).
– Pasirūpinkite savimi – giliai kvėpuokite, medituokite, sveikai maitinkitės, reguliariai mankštinkitės, kelkitės ir eikite miegoti įprastu ritmu.
– Pasistenkite laikytis įprasto kasdienio gyvenimo režimo (kelkitės ir eikite miegoti įprastu metu, sveikai maitinkitės, mankštinkitės, palaikykite švarą, vėdinkite patalpas, rūpinkitės buitimi).
 – Užsiimkite mėgstama veikla – skaitykite knygas, klausykite muzikos, pieškite. Galbūt šis laikas Jums padės atrasti ir naujus hobius.
– Bendraukite su artimaisiais ir draugais nuotolinio ryšio priemonėmis.
– Jausti nerimą ir baimę yra normalu. Kalbėkitės apie savo jausmus su artimaisiais, draugais ir žmonėmis, kuriais pasitikite.

Jeigu Jūsų emocinė būklė blogėja ir nerimas darosi stipresnis, kreipkitės nemokamos pagalbos į psichikos sveikatos specialistus, emocinės paramos linijas. www.tuesi.lt galite rasti kontaktus, kaip gauti pagalbą nuotoliniu būdu.

Informacija ir registracija psichologinei pagalba Koordinaciame centre „Gilė“:

el. p. koordinaciniscentras@gmail.com

tel. 8 648 36959